Így lehet a leggyorsabb és a legolcsóbb az irodaköltöztetés
Ha minden információt megkaptunk, valamint a helyszíni felmérés megtörtént, megtervezzük a megfelelő rakodói létszámot és magát a folyamatot is. A költségeket így a minimumon tudjuk tartani, és a költöztetésre szánt időt sem növeljük feleslegesen.
A 100 négyzetméternél kisebb irodákat jellemzően 3-4 munkatársunk szokta átköltöztetni, míg az ennél nagyobbaknál már 6-8 kollégára is szükség lehet.
Rendelkezünk 3,5 és 7,5 tonnás teherautókkal, így biztosítjuk a hatékony munkavégzést. Számunkra kizárólag a megrendelő kívánsága és a szakszerűség a legfontosabb – ehhez igazítjuk a szállítás ütemezését.
Az egyéni kérések figyelembe vételével tervezzük meg a pakolást. Gyakran a raktár, az irattár, illetve a salgó pocok szállításával kezdjük meg a budapesti költöztetést, hogy ne zavarjuk az esetleges munkafolyamatokat az irodában. Ezután következnek a bútorok, a recepciós pult, az előre becsomagolt dobozok. A számítógépeket az utolsók között szállítjuk át az új irodába. Szem előtt tartjuk, hogy az informatikai eszközöket akár azonnal beüzemelhessék a szakemberek, amíg mi a munkaterület berendezéséről gondoskodunk szóbeli irányítás vagy előre egyezetett tervrajz alapján.